Dostawa materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego - Brenna.org.pl
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej lub Ukryj komunikat
Facebook
Na skróty:

Informacje dla mieszkañców

Poradnik interesanta

Wie¶ci znad Brennicy

Rozk³ad jazdy

Wojskowa Komenda Uzupe³nieñ

Wa¿ne adresy i telefony

Kamera LODOWISKO

Kamera AMFITEATR

Dostêp do aktów prawnych

Newsletter
Dostawa materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego

Brenna, dnia 26.05.2011 r.
ZP.271- 7ZO/2011

ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy zamówienia publicznego o warto¶ci poni¿ej 14 000 euro

1. Zamawiaj±cy:
Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Brennej
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
tel/fax: 338536459
e-mail: gops_brenna@interia.pl
Zapytanie ofertowe mo¿na pobraæ ze strony internetowej www.brenna.org.pl

2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego na potrzeby Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Brennej w ramach realizacji projektu pn. Mo¿esz wiêcej wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki 2007-2013 z podzia³em na zadania:
Zadanie 1) – Materia³y biurowe – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 a
Zadanie 2) – Sprzêt biurowy – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 b

3. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie bêdzie zrealizowane w terminie 7 dni od daty z³o¿enia przez Zamawiaj±cego
pisemnego formularza zamówienia.

4. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Koszt dostawy przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
2) Sposób p³atno¶ci- przelew bankowy 14 dni od daty wp³ywu faktury do Zamawiaj±cego

5. Opis sposobu przygotowania oferty :
1) Dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej, liczba czê¶ci: 2
2) Oferta musi zawieraæ:
a) Wype³niony i podpisany Formularz cenowy- za³±cznik nr 1 a
b) Wype³niony i podpisany Formularz cenowy- za³±cznik nr 1 b
c) Wype³niony i podpisany przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania firmy Formularz oferty ? za³±cznik nr 2 (b±d¼ inny spe³niaj±cy kryteria wyznaczone w za³±czonym dokumencie)
3) Ofertê nale¿y sporz±dziæ z zachowaniem formy pisemnej w jêzyku polskim pod rygorem
niewa¿no¶ci.
4) Miejsca, w których Wykonawca naniós³ zmiany w ofercie winny byæ parafowane przez
osobê podpisuj±c± ofertê.
5) Wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty i wprowadziæ zmian po terminie sk³adania ofert.
6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
7) Ofertê mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie u Zamawiaj±cego w zamkniêtej kopercie z napisem ?Zapytanie ofertowe na dostawê materia³ów biurowych i sprzêtu biurowego? ( pokój nr 13 Urzêdu Gminy Brenna- I piêtro), poczt± tradycyjn± (decyduje data wp³ywu do Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Brennej), poczt± elektroniczn± (gops_brenna@interia.pl) lub faksem ( 338536459 wew. 119)

6. Termin z³o¿enia ofert:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ do 02.06.2011 r. do godz. 12:00.

7. Kryterium oraz sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ zgodno¶ci± parametrów i jako¶ci± produktu w najni¿szej cenie.

W za³±czeniu:

1.Formularz cenowy
2.Formularz oferty

Gmina Brenna
DziÅ› jest: 05.05.2024
Imieniny: Irydy, Tamary, Waldemara

temp. 2°C
wiatr: 3km/h (NE)
Logo-forum PPPZ
© 2024 UrzÄ…d Gminy Brenna